Usein kysyttyä

Kolme henkilöä porraskäytävässä. Nuori nainen kantaa kakkuja tilauslaatikoissa.

Miten tuotteissa on huomioitu erityisruokavaliot ja allergeenit?

Löydät tuotetietojemme yhteydestä seuraavat erityisruokavaliolyhenteet:
L - laktoositon, VL – vähälaktoosinen, G – gluteeniton, VE – vegaaninen, M – maidoton

Allergeenit on erikseen merkitty tuotteiden raaka-ainelistaukseen.

Tuotteemme valmistetaan tilassa, jossa käsitellään vehnää sekä muita viljoja, pähkinöitä, mantelia, kananmunaa ja maitoa.

 

Kuinka kauan ennen juhlahetkeä tuotteet pitää tilata?

Pyydämme tekemään tilaukset kolme arkipäivää ennen tilaisuutta. Kiireellisessä tapauksessa otathan meihin yhteyttä puhelimitse numeroon 050 479 0399.

 

Voinko tilata toimituksen pääkaupunkiseudun ulkopuolelle?

Toimitamme tilauksia lähtökohtaisesti Helsinkiin, Espooseen, Vantaalle ja Kauniaisiin  poikkeuksena saaret kuten Suomenlinna. Toimituksen hinta alkaen 75 euroa.

Jos tarvitset kuljetuksen toimitusalueemme ulkopuolelle, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 050 479 0399 tai sähköpostitse info@wellcatering.fi

 

Yritän tehdä tilausta, mutta verkkokauppa ei anna tehdä sitä haluamalleni päivälle

Tarkistathan, että olet tekemässä tilausta vähintään 3 arkipäivää ennen noutoa/toimitusta.

Toivomasi päivä voi myös olla loppuunmyyty. Olethan meihin yhteydessä, niin katsotaan yhdessä miten voimme olla avuksi.

Lisäkysymyksissä tavoitat meidät puhelimitse numerosta 050 479 0399 tai sähköpostitse info@wellcatering.fi

 

Voinko tilata ruokien lisäksi myös astiat ja tarjoilun?

Voit vuokrata astiat yhteistyökumppaniltamme Juhlastolta. Syöttämällä tilausta tehdessäsi koodin "Wellcatering" saat 10 % alennuksen tilauksestasi. Toimi näin: valitse tarvitsemasi määrä tuotteita, täytä asiakastiedot, syötä koodi ja astiatilauksesi on valmis.

Tarjoiluhenkilökunnan osalta otathan yhteyttä puhelimitse numeroon 050 479 0399 tai sähköpostitse info@wellcatering.fi

 

Useampi vieras tulossa, miten voin muokata tilaustani?

Olethan yhteydessä, niin räätälöidään tilauksesi sisältö yhdessä. Huomioithan, että voimme reagoida muutoksiin vain, mikäli ne ilmoitetaan meille vähintään kolme arkipäivää ennen tilaisuutta. Tavoitat meidät puhelimitse numerosta 050 479 0399 tai sähköpostitse info@wellcatering.fi

 

Entä jos juhla peruuntuu, millaiset ovat peruutusehtonne?

Ruokien verkkokauppatilaus on sitova, emmekä valitettavasti voi palauttaa maksusuoritusta valmistetuista tuotteista.

Otathan tarvittaessa meihin yhteyttä, tavoitat meidät puhelimitse numerosta 050 479 0399 tai sähköpostitse info@wellcatering.fi

 

Miten voin seurata tilaukseni etenemistä?

Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilaisuuden lähestyessä saat sähköpostiisi muistutuksen tilauksesta, ja mikäli noudat tuotteet itse, lähetämme sinulle tekstiviestin ohjeineen noutopäivänä.

Mikäli olet valinnut vaihtoehdoksi tuotteiden toimituksen ilmoittamaasi osoitteeseen, on kuljetuskumppanimme yhteydessä sinuun ja voit seurata toimituksen etenemistä heidän järjestelmänsä avulla.

 

Miten voin maksaa ostokseni?

Maksutapavaihtoehtoinamme ovat verkkomaksu, pankki- ja luottokortit sekä lasku.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7 
40100 Jyväskylä 
www.paytrail.com
 
Lisätietoa maksamisesta löydät täältä: www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

 

Miten voin antaa palautetta?

Kuulemme mielellämme, miten olemme onnistuneet. Annathan meille palautetta sähköpostitse info@wellcatering.fi